Заняття школи підвищення педагогічного досвіду вчителів початкових класів
Заняття школи підвищення педагогічного досвіду
вчителів початкових класів
Тема:«Робота вчителя над формуванням образного мислення»
Мета:створення умов для вивченняновихпоглядів, тенденцій в освіті перспективного педагогічногодосвіду, обмінуідеями та знахідками;
обговорення ефективнихметодівроботи з розвиткуобразногомислення, пізнавальнихінтересів та позитивнихмотивівнавчання в початковійшколі на основівикористанняпринципів і методів проблемного підходу до навчання та інноваційних технологій;сприяти творчому розвитку особистісного потенціалу.
Обладнання: презентація « Образне мислення молодших школярів», ілюстрації, картки, відео ролик, друковані матеріали.
Хід заняття:
1.Ознайомлення з планом роботи заняття школи підвищення педагогічного досвіду.
2. Демонстрування презентації « Образне мислення молодших школярів» та обговорення отриманої інформації за «круглим столом».
ü аспекти розвитку образного мислення,
ü активізація розумових процесів молодших школярів,
ü освітні технології розвитку образного мислення учнів.
3. Обмін ідеями і знахідками щодо запровадження інноваційних технологій та інтерактивних технологій з метою формування і розвитку образного мислення.
ü стратегія «Асоціативний кущ»,
ü «Метод прес»,
ü стратегія «Кубування»,
ü кероване читання з передбаченням,
ü алгоритм складання сенкану.
4. Проведення «Майстер класу» щодо використання ефективнихметодівроботи з формування та розвиткуобразногомислення під час засвоєння навчального матеріалу учнями початкових класів.
ü Гра «Хто більше?»,
ü Гра «Букви заблукали»,
ü Гра «Хто найуважніший?»,
ü Вправа «Друкарська машинка»,
ü Вправа «Дивна закарлючка»,
ü Вправа «Утвори слово».
v Запам’ятовування віршів:
- За допомогою уяви,
- За допомогою кін естетичної пам’яті,
- За допомого методу піктограм.
v Робота з листівками (прийоми ейдетики)
v Робота за картиною ( ЕдгардХард «Сцена фермерського двору»).
5. Перегляд відео ролика.
6. Підведення підсумків заняття школи підвищення педагогічного досвіду
та творчої лабораторії «Майстер-класу».
- Обмін думками,
- Висловлення вражень слухачів заняття,
- Рекомендації та побажання щодо . заняття школи підвищення педагогічного досвіду та творчої лабораторії «Майстер-класу»на наступний навчальний рік.